La Coordinadora de les Plataformes en Defensa de les Persones en Situació de Dependència de PV
ens hem reunit avui a Cocentaina, amb una nombrosa participació de les Plataformes d’Elx, L’AlcoiàEl Comtat, La Safor i La Ribera, així com representants de CC.OO. i Intersindical Valenciana.
Al llarg de tot el matí hem treballat per preparar els temes que traslladarem a la propera reunió amb la
Secretària Autonòmica, Helena Ferrando, i ens hem marcat quines van a ser les prioritats de les famílies al
llarg d’aquest any que acaba de començar.
És evident que la legislatura passada van ser molts els canvis normatius, pel que fa al Sistema d’Atenció a
la Dependència a la CV, i les Plataformes vam valorar molt positivament el canvi en el model de gestió.
Entre altres, vam aconseguir que pràcticament tot el procés de dependència recaigués en els equips socials
municipals i que els Ajuntaments assumiren la major part de les responsabilitats, per tractar-se de
l’administració més propera a la ciutadania. LEER MES
domingo, 16 de febrero de 2020
domingo, 9 de febrero de 2020
Sanidad cambia el protocolo de enfermería escolar para asistir a un niño de Alcoy
Los menores muy dependientes pierden el personal especializado al cumplir 15 años, pero la conselleria mantendrá el de Sergi hasta que tenga un asistente.
Lo único que ha cambiado en su vida es que ha cumplido un año más. Sin embargo, pasar de 14 a 15 años implica, para el sistema sanitario, abandonar la infancia y adentrarse en la vida adulta, con sus recursos y sus protocolos. LEER MAS
jueves, 6 de febrero de 2020
Un alumno de Infantil con autismo espera desde septiembre su educador
La ConsellerÍa asegura que ya ha realizado los trámites necesarios y la petición a Función Pública, quien debe convocar el procedimiento.
Una familia de la Ribera reclama un educador especial para su
hijo, de tres años y con un Trastorno del Espectro Autista (TEA) diagnosticado.
Tanto la familia, como el CEIP Cervantes de Alcàntera de Xúquer y el Ampa del
colegio explican que se han realizado «todas las gestiones oportunas» para que
el niño -que cursa Infantil- «tuviera inmediatamente la educadora al inicio de
curso». No obstante, cinco meses después, el profesional que debe acompañarle
durante la jornada escolar no ha llegado todavía. LEER MAS